Oj oj oj.....

Jag har tydligen inte lärt mig det roliga i att blogga än så jag kanske borde ta å lägga ner. Men jag tror att jag provar en gång till. Det har ju hunnit hända en massa saker sedan jag skerv sist inte bara hos oss utan även för mina gulliga vänner J, M, H & R vissa av er träffar jag mer & andra mindre men jag tänker på er alla. Sedan jag började plugga så har jag lixom inte så många timmar över längre. Nej nu ska jag busa med trollen innan jag ska börja natta dem så att jag kan plugga. Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbaks i bloggvärlden min goa vän! Hoppas allt går bra i skolan, du vet att det är bara att fråga om det är något du undrar över, så ska jag försöka hjälpa dig så gott det går :-) Jag har ju gjort kurserna redan, så nånting kan jag ju hjälpa till med :-)



Läre ses nån dag nu. Kramiz.

2010-10-26 @ 09:31:38
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0